lørdag 5. juni 2010

Handlerkurs 1. dag.


I dag har jeg og Bella tatt turen til Oppdal for å delta på handlerkurs med Kristin Hoff. Det er andre gang jeg deltar på et handlerkurs som Kristin har. Jeg var utrolig fornøyd forrige gang, og denne gangen er intet unntak.
Jeg lærte mye forrige gang, og har lært mye i dag. Hun er en utrolig flink kursholder! Det er Kristin og Bella som er på dette bildet. Kristin viste hvordan Bella skulle stilles bra=)
Det er en fin gjeng som deltar på kurset, og vi har en del ulike raser, noe som er bra. Det blir en bra treningsøkt i løpet av dagen.
Nå ligger Bella helt utslitt på plassen sin, og prøver å bli uthvilt til en ny treningsdag i morgen. Vi gleder oss allerede!

3 kommentarer:

Anne Grete sa...

Heisan
Jeg og Amadeus har og vært med på handlerkurs.Veldig veldig bra og givende :):)Så forstår godt at du er fornøyd :)Siden da har Amadeus blitt flinkere og flinkere fordi JEG fikk en masse tips :):):)

Kristin sa...

Så flott Bella står her:-))))

Marit Ulrikke sa...

Ja, handlerkurs er det kjempe greit å være med på. Jeg lærte mye som jeg ikke kunne ifra før. Og Kristin Hoff er kjempe flink instruktør.

Kristin: Ja, det synes jeg også. Kristin fikk henne til å stå bra.