søndag 7. februar 2010

Bella på ski


I dag var vi på sesongens aller første ski tur. Jeg skal innrømme at jeg var veldig spent, i og med at det var Bellas aller første skitur noensinne.
Vi la i vei. Skal innrømme at vi gikk det første stykket(det starter med oppoverbakke..). Så når vi hadde kommet på toppen så la vi i vei. Det gikk som en drøm. Skulle tro at Bella ikke hadde gjort annet. =) Da jeg kjøpte Bella av Gunvor så trodde jeg at jeg fikk en tibbe, men jeg tror det er litt trekkhund i henne også. =P for hun var veldig behjelpelig med å dra meg. Hun løp foran jeg prøvde å henge med henne. Vi hadde en super tur!!:) Bella var storfornøyd hele turen!

1 kommentar:

Kristin sa...

For et herlig bilde. Ser ut som hun er en trekk hund ja hehe. Så morro når de viser andre egenskaper enn vakt hunden i seg hihi. Hun er veldig fin Rikke og vi gleder oss til å se henne "live"