onsdag 17. juni 2009

Bergrabben`s Xafi To Isabella - Bella







Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe på bloggen min, men forhåpentligvis så kommer det til å bli en forandring. Lynet slo ned i modemet mitt, dagen etter at jeg kom hjem fra Sverige med Bella, og siden har det vært ødelagt, men nå ser det ut til være greit. Jeg har hentet hjem en utrolig søt og vakker liten tibbejente som lyder navnet Bella. Hun er en herlig liten skapning! Hun er glad og fornøyd hele tiden, og er helt husren(hun var husren når jeg fikk henne). Så er hun glad i å leke, trene og hun er flink til å gå i bånd. Vi prøvde utstillingsbånd for første gang i dag, og det gikk strålende! Kunne ikke hatt en bedre hund.

2 kommentarer:

Kristin sa...

gratulere så mye hun er helt skjønn og jeg gleder meg slik til å se henne:-))

Anne Grete sa...

Gratulerer så mye med den lille skjønnheten , hun er aldeles nydelig .Kanskje jeg får se henne "live " og i løpet av sommeren :):) Ha en flott sommer